maanantai 5. maaliskuuta 2012

Kuvia

Kuvia helmikuuun tuloksista
Paino ei ole muuttunut. En ymmärrä miksi. Olen syönyt vähemmän ja liikkunut rutkasti enemmän. Täytyy skarpata lisää. Syömisestä uskoisin enimmäkseen olevan kiinni.
On vähän kuitenkin tapahtunut kehitystä vatsan alueella yllättävänkin paljon lyhyesä ajassa. Painoa ei siis ole mennyt yhtään, mutta lihasta on tullut.

Helmikuun loppu


Vertailu



Kehitystä on havaittavissa, mutta sivuprofiilin tuo "koho" häiritsee. Syödessä se korostuu tosi paljon, ei se muuten juurikaan häiritse.
Suurin ongelmani on edelleen jenkkakahvat (jotka onnistun taitavasti piilottamaan löysillä hosuilla) Ne ei lähde jos ei se paino lähde tippumaan. Olen siis edelleen kilon päässä lievästä lihavuudesta. :D


4 kommenttia:

  1. Jään innolla seurailemaan blogiasi, koska itsellänikin on vähän samankaltaiset tavoitteet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän. :) Toivottavasti jaksat seurata minua ja onnistut omissa tavoitteissasi.

      Poista
  2. Muutoksen huomaa ihan selvästi! Olet onnistunut kiinteytymään terveellisesti, koska painoa ei ole lähtenyt, mutta muutos on noin näkyvä silti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh, mä oon enemmän keskittynyt lihasten kasvatukseen ja kunnnonkohotukseen kuin syömiseen. Liikunnalla on paljon suurempi vaikutus kuin ajatellaan jos sen tekee kunnolla. :)

      Poista