maanantai 26. maaliskuuta 2012

Haaste

Haaste
 
Sain haasteen Rönsyltä. :D


Kirjoita itsestäsi kahdeksan asiaa, joista pidät.
Ulkonäkö
luonne
taito
mikä vain.

Nyt on lupa kehua itseäsi!
- Laita haaste eteenpäin ainakin yhdelle bloggaajalle.

1 Olen aika muodokas ja pidän siitä. ;)
2.  Tykkään isoista silmistäni
  
3. Olen hyvin helposti lähestyttävä.
4. En ole vielä tavannut ihmistä johon minulla olisi mennyt lopullisesti hermot. Hyvin pitkäpinnainen.
  
5. Minulla on metsästyskortti ja aseenkantoluvat. 8D
6. Olen aina innoissani tutustuessani erilaisiin/ uusiin ihmisiin.  :D Vaikutan varmaan todella uteliaalta, mutta pidän kaiken tiedon itselläni (en juoruile).

7. Tykkään piirtää ja olen ihan hyvä siinä. Kaiken maailman eläimiä ja ihmisiä pilatyylistä vähän realistisempaan.
8. Olen suht. poikatyttö vaikka en näytä siltä ollenkaan.


+ Rakastan tätä itseeni iskenyttä urheilu vimmaa. <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti