maanantai 12. maaliskuuta 2012

Täällä taas

Eipä tässä ole tapahtunu muuta kuin kevyitä ei edes mainittavia kävelylenkkejä, mutta olen puuhaillut paljon muuta.


Olin pitkästä aikaa lauantaina juhlimassa ja koko yö tuli "tanssittua", Noh ainakin tuli liikuttua haha. Juon yleensä vähän tai en ollenkaan alkoholia, joten ole voitonpuolella yön jälkeen. :D
Lauantaina kävin ottamassa napakorun <3. Omistin lahjakortin joten se piti ottaa jo tässä vaiheessa. Älkää uskoko mitään mitä ne kaikki sanoo ettei se satu, kyllä sattuu! Okei, ei niin hirveesti ja mulla on aika korkee kipukynnys, mutta se ei puuduttanu sitä kohtaa tarpeeksi.

Ignooratkaa kuvateksti, ihan googlesta otin. :D
Ois tehny mieli ottaa ne pihdit omiin käsiin ja näyttää miten se verenkierto puristetaan pois! Sitten vielä *älä jännitä mahaa* ,kuka ei jännitä mahaa jos sitä tuntematon sorkkii, kysyn vaan? :D
Ja ei hikiliikuntaa pariinpäivään... whyyyyyy!!

Huomaan että mulla alkaa olla lukijoita. Woooooow.....kiitos teille. <3 En tiedä moni tätä lukee anonyymina, mutta tiedostaminen siitä, että joku seuraa antaa motivaatiota onnistua! Ei halua pettää itseäni, saatika muita.



Tällä viikolla on vielä kahdet kirjoitukset ja sitten ne ovat ohi! Sitten enään työharjoittelua. Lupaan Aloittaa kunnolla taas kunnon treeniputken viikonloppuna. Ei enään opiskelua! Vain työtä ja reeniä.
 En saa yhtään irti parista kävelylenkistä, jonnekkin on satuttava (minun ihana sisäinen urheilu sadistini) pitäisi ehkä rauhoittua... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti