lauantai 21. tammikuuta 2012

63 kg

USKOMATONTA!

Miten ihmeessä se paino on tippunut? Kaipa silla tämän viikon liikunnalla on ollut sittenkin jotain osuutta asiaan. Olen siis vielä mukana aikataulussani. En uskaltanut mennä vaa'alle, koska pelkäsin lukemia.
Lopulta tulin siihe tulokseen, jos luku on suuri se motivoi minua entisestään yrittämään enemmän. Miten ihana yllätys. <3 Painoa on siis lähtenyt -2kg tähän mennessä.

Liikkumisia
Olen onnistunut tällä viikolla liikkumaan jälleen tehokkaasti. Hiihtäminen on rankinta ja tehokkainta, sanonpa vaan. Hiihtäminen kuluttaa tosi paljon ja minun kunnollani se ainakin on raskasta. Hiihdän veljeni suksilla ja ne ovat liian pitkät ja raskaat minulle. Mutta aina paremmat kuin omat ala-aste ajan sekakäyttösukset.

Keskisykkeeni oli hiihdon ajan 180, eli aika paljon. Kunnokohotus sykkeeni on 140 - 165, keskityn kuntosykkeeseen pidemmillä lenkeillä.  Syke korkealla vielä tässä vaiheessa ja rasva palaa.

Ideana olisi saada ainakin 10 tuntia liikuntaa viikossa, ja sali treenia 2-4 kertaa viikossa. Liikunta alkaa olla jo nautinnollista ja rutiinin omaista. Suunnittelen itselleni jo ensiviikon liikunnat aikatauluineen.

Syöminenkin sujuu paljon paremmin aloitettua jälleen liikunnan.
Onko normaalia, jos ruokaa menee liikkumattomina päivinä paljon enemmän kuin liikkuvina?

Torstai                                  Perjantai

Ju-jutsu n. 500 kcal                Sali 400 kcal
Kävely 200 kcal                     Hiihto 1h/ 800 kcal

yhteensä 700 kcal                1200 kcal

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti