torstai 12. tammikuuta 2012

Palkintoja

Tässä kun nyt on aikaa sairastaessa niin aattelin vähän kertoa palkinnoista, joita aion antaa itselleni, jos onnistun tiputtamaan painoa ainakin yli 5 kg.

Ehdottomasti vaatteita ja lisää vaatteita Ensinnäkin vaatteeni ovat lopussa ja viimeksi taisin ostella melkein vuosi sitten (muuta kuin täysin tarpeellista). Ongelmani on ettei minulle istu minkään kokoiset vaatteet. Olen tiimalasin mallinen, mutta minulla on jenkat ja isot tissit.

Ongelma
L = tissit hyvä/ muuten vaate onkin säkki päällä.
M= tissit hyvä tai ei hyvä (riippuu mallista)/ vyötäröstä löysä, jolloin näytän putkelta/ lantio hyvä
S= tissit on esillä/ vyötärö hyvä/ lantio liiantiukka tai joskus hyvä


Tästä voi päätellä, että lantio pitää saada mahtumaan kunnolla siihen S kokoon. Tissien pienentyminenkään ei haittaa. Haluan S koon istuvan minulle. Toinen vaihtoehto on lihottaa itsensä istumaan M kokoon. :,D

Minulle siis käy aika vartalonmyötäiset joustavat vaatteet. Eihän siinä mitään, mutta kun ei ole printti yms. muodissa, vaatteet ovat aika yksikertaisia ja pelkistettyjä.

Olenkin erittäin "iloinen" tämän hetkisestä muodista, missä pussivaatteet ja lyhyet löysät paidat on IN. Tissini nostavat paitaa, niin ettei se laskeudu nätisti vaan näytän kuuselta, ja perus istuvat jakut yms. eivät mene tissien kohalta kiinni. Ihmiset varmaan pitävät minua hirveän tyrkkynä. ;D
Tämä onkin yleinen vitsi kaverieni keskuudessa. Yleensä olen siis isommilla vaatteilla liikkeellä, jolloin näytän isommalta kuin olen.

Onko muilla tämmöisiä turhia ongelmia? :D

PS. Olen paljon sairaampi kuin toivoin luulin olevani. En varmaan pääse liikkumaan koko loppuviikolla. Samaan aikaan kilpailijani kehuu miten paljon hän on liikkunut minäkin päivänä...

2 kommenttia:

  1. Kyllä se kilpailijakin joku päivä sairastuu ;)

    VastaaPoista
  2. Haha :D Yritän saada pöpöjä tarttumaan parhaani mukaan. ;>

    VastaaPoista