tiistai 10. tammikuuta 2012

Haaste 4/30

Haaste 4/30
Mitä pelkäät kaikkein eniten painon pudottamisessa?

Epäonnistumista eli lähinnä jojoilua. Itse en ole harrastanut kummemmin jojoilua, kun päätän laihtua niin minähän LAIHDUN, sama koskee kunnonnostoa. Olen onnistunut siinä aiemminkin.
Pelkään myös alkavani laihduttaa epäterveellisesti, kuten etten syö yms. Toisaalta minulla on aika terve kehokuva ja suht ok itsetunto, joten ehkä minulle ei käy niin. Ainakaan helposti.

Olen aika yllytys hullu ja kilpailuhenkinen sisariani kohtaan, minkä takia nytkin motivaationi on kova.
Veljeni kerran sanoi etten kykene olemaan edes viikkoa ilman karkkia (tuolloin saatoin syödä useamman pussin päivässä)  olin lakossa yli puolivuotta, vain näyttääkseni hänelle. Ekat viikot oli sairasta tuskaa, mutta näytön ja onnistumisen ilo voittivat senkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti